ZAGREB: Planiranje u javnoj nabavi za 2025 godinu, jednostavna nabava kroz EOJN, Registar ugovora i OS te izvršavanje i izmjene ugovora

Kako upravljati jednostavnom nabavom? Noseći se sa svakodnevnim izazovnim zadacima i uputama nadređenih te pri tome uzimajući u obzir načela javne nabave kao i mogućnost primjene elektroničkih sredstava komunikacije – korištenje EOJN. Uz praktične primjere odredbi općeg akta i ostalih dokumenata u postupku jednostavne nabave saznajte kako drugi to rade.

Krajem godine posebnu pažnju posvećujemo izradi Plana nabave za sljedeću proračunsku godinu. Izrada i objava Plana nabave je zakonska obveza ali i alat koji nam može pomoći u obavljanju svakodnevnih radnih zadataka iz područja nabave. Iskoristite ga u svoju korist. Ažurirajmo zajedno i Registar ugovora kako bi nam se sve “poklapalo”.

Pohađanjem edukacije ostvaruje se 8 bodova potrebnih za obnovu Certifikata iz područja javne nabave.

    Vasi podaci

    DaNe

    Kontakt podaci

    Polaznici

    Unos proizvoljnog broj polaznika, visak polja slobodno mogu ostati nepopunjeni.





    Potvrđujem da sam upoznat sa Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka

    Da

    Suglasan sam da se moji osobni podaci obrađuju za naredne edukacije sukladno Pravilniku o zaštiti osobnih podataka

    DaNe

    Raspored
    • 08:45 - 09:00
      PRIJAVA SUDIONIKA
    • 09:00 - 10:30
      PLANIRANJE U JAVNOJ NABAVI ZA 2025 GODINU

      analiza tržišta i prethodno savjetovanje u javnoj nabavi
      sadržaj plana nabave - kako izraditi plan nabave u novom EOJN RH
      plan nabave za 2025. godinu
      određivanje predmeta nabave i CPV oznake
      veza plana nabave i proračuna/financijskog plana
      donošenje, objava, izmjena i dopuna plana nabave u novom EOJN RH

    • 10:30 - 10:45
      PAUZA ZA KAVU
    • 10:45 - 12:15
      JEDNOSTAVNA NABAVA KROZ EOJN

      odgovornost naručitelja za donošenje i primjenu općeg akta o jednostavnoj nabavi
      primjer općeg akta o jednostavnoj nabavi
      provedba postupaka jednostavne nabave uz primjere obrazaca za provedbu
      provedba postupka jednostavne nabave kroz EOJN (praktični prikaz u DEMO verziji EOJN)
      konkretni primjeri iz prakse

    • 12:15 - 13:00
      PAUZA ZA RUČAK (osigurava organizator)
    • 13:00 - 14:30
      REGISTAR UGOVORA I OS

      dodjela ugovora o javnoj nabavi
      praćenje izvršenja ugovora prema planu nabave te njegovo ažuriranje putem EOJN RH
      registar ugovora u javnoj nabavi
      evidencija ugovora jednostavne nabave/narudžbenice te ugovora sklopljenih po okvirnim sporazumima središnjeg tijela

    • 14:30 - 14:45
      PAUZA
    • 14:45 - 16:15
      IZVRŠAVANJE I IZMJENE UGOVORA

      fiskalna i prekršajna odgovornost naručitelja
      odredbe ZJN 2016 koje govore o izmjenama ugovora/okvirnih sporazuma
      izmjene predviđene u dokumentaciji o nabavi (čl. 315. ZJN-a)
      izmjene radi nabave dodatnih radova, usluga ili robe (čl. 316. ZJN-a)
      izmjene zbog okolnosti koje naručitelj nije mogao predvidjeti (čl. 317. ZJN-a)
      izmjene radi zamjene prvotnog ugovaratelja (čl. 318. ZJN-a)
      de minimis izmjene ugovora (čl. 320. ZJN-a)
      primjeri iz prakse i mišljenja Uprave za trgovinu i politiku javne nabave

    dipl. oec.
    Nikolina je zaposlena u Karlovačkoj županiji - Odsjeku za javnu nabavu, nakon višegodišnjeg iskustva rada u Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu. Stekla je zvanje diplomirane ekonomistice na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. U području javne nabave je kontinuirano od 2009. godine te posjeduje iskustvo rada na poslovima vezanim uz EU projekte. U svom radu obavlja poslove cjelovitog upravljanja nabavnim kategorijama koji zahtijevaju posebnu samostalnost, stručnost i odgovornost u radu od pripreme i provedbe postupaka javne nabave i praćenja realizacije postupaka do kontinuirane analize rezultata nabave i pripreme izvješća kao i koordinaciju pripreme plana upravljanja okvirnim sporazumima. Ujedno je bila i član stručnog povjerenstva u postupcima javne nabave koje provodi Vlada Republike Hrvatske. Autor je i koautor stručnih članaka iz područja javne nabave.
    Detalji o održavanju edukacije
    • Dana
      Sati
      Minuta
      Sekundi
    • Kotizacija
      195,00 € po sudioniku - PDV se ne obračunava
    • Vrijeme održavanja
      11.12.2024 09:00
    • Završetak
      11.12.2024 16:15
    • Status
      Predstojeći
    • Lokacija
    • Kategorija
    • Adresa
      Radnička cesta 80, 10000 Zagreb
    • Telefon
      098/699-754
    • Email
      educa-savjetovanje@outlook.com